Nöff

Konstiga rubriker on tha G.
Sitter i sängen och är inne på youtube och kollar på JB videos, ja jag är besatt!
Idag har jag mest tagit det lugnt och chillat i sporthallen. Det var JSM och juniorerna (killarna) gick vidare till steg 5, det sista steget osv.. Grattis!
Imorgon börjar skolan då vi får en ny elev i klassen, typ alla känner han man jaja.
Nu ska jag fortsätta kolla på videos och sen tror jag nog jag ska gå och lägga mig. Är ganska trött..
Om ni inte har nått för er kan ni alltid följa mig på twitter och instagram. Där är jag också alltid närvarande, om jag inte skriver nått här kan ni ju alltid gå in där osv,
@moasylvan heter jag på båda.
Peace broooo'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback