Något är fel!

Hola din superfjolla!
Nejmen, skämtosido..
Sitter nu i bilen påväg hem från Västerås där vi krossade VI med 7-19. 5 mål för min del, vilket jag är ganska stolt över eftersom jag har haft en förjävlig säsong! Och också efter igår då jag bröt ihop as u know.
Idag har det varit en sinnes bra dag.
Hade idrott första "lektionen" och där vi körde styrka vilket var sämst med dagen. Sen hade vi svenska där vi skriver en berättelse om nån snubbe. Sen hade jag inte nån lektion på 3 timmar för min spanska var inställd. HAPPY FACE DÄR ASSOOOO!
Sen hade vi bild och so sen drog vi hem och åt och så stack vi till Västerås. Jag har blivit kär i ett tv-program som heter "Hollywood Heights." Just sooooo in love with it! Aja, meningen med inlägget var egentligen att jag skulle berätta en sak. Jag har problem att ladda upp bilder på mobilen på blogg.se appen. Så jag ska försöka fixa det så jag kan lägga upp outfit-bilder.
Aka, adiós'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback