Maaatch

Hejsan svejsan!
Nejmen som ni märket har jag inte bloggat idag men det har jag inte hunnit, klockan är bajs sent och jag har typ nyss kommit hem, eller ja nyss o nyss men för inte så länge sen. Jag har bara hunnit äta och duscha o nu ligger jag här i sängen mihi.
Jag kon hem såhär sent endast för att vi hade match. vi vannn ohyeah grymma tjejer !
Min egen insats ska vi inte snacka om den sög jag va ärligt talat sämst så den här matchen lämnar vi bakom oss :)
Nu måste jag sova för jag har gått och lagt mig runt halv 12 varje dag så jag inte har orkat med skolan..:(
Dagens outfit kommer där nedanför, den bilden är inte heller redigerad för de orkar jag inte göra nu peace !
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback