JAG ÄR SÅ JÄVLA KUL!

Förlåt för dålig uppdatering för min del. Har haft sjukt mycket läxor och handboll! Sjukt så mycket läxor man har!
Idag är det en bra dag för den är fredag!
Har haft ett svenskaprov idag redan och ska snart ha musikprov. Har håltimme nu. Det gick bra på svenskan, för vi pratade muntligt osv, så ja.
Igår mötte vi göksten 00 och vi vann.
Vi har dessutom vunnit serien, så firade vi med pomack och lite salta pinnar. Om vi vinner tre matcher till vinner vi serien obesegrade! Hoppas vi gör det!
Efter skolan tror jag att jag antagligen är med Nellie och två andra, (en av dom är Nellies kille) eller så åker jag hem och tar det lugnt. Måste hitta mina löparskor för jag har typ tappat bort dem.
Rubriken valde jag att skriva för att videon Nellie la upp, kollade vi på ungefär 59 gånger och jag skrattade hela tiden och bad om att få se den igen. Hahaha :)
Nu ska jag träna lite på musikprovet.
Bloggar sen!
Btw, långt inlägg, sorry för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback