I'M ALIVE'

Sitter vid matbordet med datorn och kollar lite saker.
Sämst uppdatering, och nu när skolan har börjat och allt är det inte så lätt att hinna blogga.
Imorgon blir det handboll hela dagen med NKIK, (Norrköping) deras F-99 lag. Vi träffas klockan 10.00 i lilla hallen i sporhallen och tränar med dom tills nån gång runt 12.00 skulle jag kunna tänka mig. Efter den drar vi till ming och äter och fulla och sen drar vi tillbaka och spela träningsmatch mot dom eller nått liknande. Efter det går vi 100 meter och där är stora hallen och där ska A-laget spela match.
Egentligen var hela meningen med att "umgås" med dom var att dom aldrig sett en Elitserie match, live förut. Och då bestämde deras tränare och våra tränare avv vi kunde träna och så.
Både vi och NKIK är väldigt gämna lag så jag har längtat jätte länge över att få "hänga" med dom!

Nu ska jag dra mig upp och ta en dusch och sen blir det dejt med kudden för 93278372482227 gången.
Bild när vi mötte NKIK nångång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback