Tröööök!

1. Vad heter du? Moa Sylvan

2. Hur gammal är du? 13

3. Vart bor du? Eskilstuna
4. Hårfärg? Blondin
5. Ögonfärg? Blåa
6. Hur lång är du? 157 cm (trorjag)
7. Kär?  Maybe :)
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Jadu, 
10. När och vem kysste du senast? Kommer inte ihåg..
11. Har du hånglat med någon av samma kön? haahahahahaha
12. När hade du senast sex och med vem? NELLIEEEEEE, nejmen. Jag är 13 år xdd
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 2år, kanske?
14. Dumpat någon? Jao
15. Blivit dumpad? Det har hänt..

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Beror på..
17. Vad har du för mobil? iPhone 5
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Ge en hel del pengar till dom i Afrika, annars vet jag inte..

19. Favoritland? Usa, England & Thailand
20. Favoritfärg? Olika..
21. Film? Åh, jag är en sådan filmnörd, har så många!
22. Bok? Läser nästan aldrig.
23. Killar eller tjejer? Båda ;)
24. Vad gillar du mest med dig själv? Nästan inget, 
25. Vad gillar du minst med dig själv? Typ allt.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan. - Kan inte bara välja en, finns så många.
27. En person du älskar - Nellie
28. En person du hatar - finns många
29. Ut och festa eller myskväll? myskväll
30. Saknar du någon just nu? jao..
31. Vad är det bästa som hänt dig? Finns så mycket, men handbollen!
32. Beroende av något? Magrutor :$
33. Ditt livs största misstag? Gjort så många, så vne
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Omöjligt att skriva.
35. Har du några tatueringar? Nej, men vill tatuera in nått på handleden senare, tror jag..
36. Piercingar? öronen
37. Vem är mest lik dig? mina systrar, eftersom jag är enäggstrilling.
38. Har du någon förebild? Japp
39. Vad ska du göra idag? Sova, för det är skola imorgon.
40. Vad är det värsta du vet? finns mycket
41. Vad är det bästa du vet? Finns extremt mycket
42. Vad åt du senast? Baguetter
43. Vad vill du ha just nu? Thaboy'
44. Vad köpte du senast? En korv och en cola
45. Vem är din favorit kändis? One Direction, och flera. Har många.
46. Vilken är din favoritställning? LÖL
47. Tränar du? Japp, sju gånger i veckan.
48. När går du och lägger dig? när det behövs, jag är riktigt jobbig att få upp på morgonen.
49. Vad är klockan nu? 21.20
50. Är du nöjd med ditt liv? ibland,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback