Vilka läser våran blogg?

Jag tycker ni som läser våran blogg ska kommentera vilka ni är, för att med tanke på våran statistik och kommentarer så börjar man undra. Idag vaknade jag klockan 10.00 med en hel natts sömn, vilket var så skönt! Sen dess har jag suttit i soffan och lyssnar på musik. Måste taa och sätta mig med en SO uppsats som ska lämnas in på tisdag. (om jag är frisk då). Har forfarande feber och är genomförkyld, och livet suger rätt mycket. Tjejerna i laget hade match idag mot Enköping och dom krossa dom med 24-16. Kul! Ni får njuta av en bild på mig.

Kommentarer
Anonym säger:

Whopa

2013-02-03 | 16:45:43
ha säger:

onödiga blog, ni skriva en gång i månade.

2013-02-04 | 14:25:22
Bloggadress: http://ha.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback