Trööttttt som fan.

Sitter i soffan med godiset i största hugg.
Idag har jag varit trött i stort sett hela dagen.
I onsdag bestämde jag, Jelena, mina systar, Nellie och Angelika oss för att åka till arosfortet i Västerås på torsdagen. Så igår åkte vi dit och hade det sjukt kul i tre timmar. Sen skulle jag och Jelena egentligen sussa hos Angelika men hela gänget sussade där. Vi hade det skitroligt och nu börjar jag känna av träningsvärken i armarna och i kroppen sen arosfortet.
Imorgon har vi träning klockan 10.00 så det blir väll bra.
Fasen vad lovet har gått fort! Vill verkligen inte börja skolan igen. Och nu kom jag på att jag ha läxor att göra. Pallar seriöst inte!
Snart blir det dejt med kudde, hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback