Inte alls planerat.

På torsdagsmorgonen så hade mina två systrar feber, men jag gick till skolan.
Vi hade träning i Vilsta, och jag gjorde valet att träna. Vilket var dumt för när vi kom till skolan så började jag frysa, svettas, hosta och mådde inte alls bra. Under hela dagen mådde jag skit och åt typ ingenting. När jag kom hem visade det sig att jag också hade feber, 39.36 grader. Och då var klockan ungefär 16.00. Jag la mig i sängen och somnade och jag sov tills klockan var åtta. Fyra timmar.
Igår var jag hemma hela dagen och på morgonen hade min feber sjunkit. Jag hade 37.57 grader. Jag låg i soffan och drack massor och sov. Sen tog vi tempen igen och då hade jag 40 graders feber.
Nu idag så vaknade jag precis av en hostattack.
Jag har fått influensan i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback