Fick en liten kommentar..

Fick en kommentar av en som tydligen hette "Ha" och som jag antar vill vara Anonymios så jag låter hen vara det.
Kommentaren sa: Onödig blogg. Ni bloggar typ en gång i månaden.
Svar: - Jag kan förstå att du tycker det. Vi har inte bloggat så mycket på sista tiden. Jag har haft 40 graders feber i en vecka och inte haft tid att blogga och Nellie har nog också haft fullt upp.
Men vi försöker! Vi är inte som Nellie Berntsson eller Kissie right? Dom bloggar var femte sekund. Vilket jag förstår för läsarna.
Men vi har så mycket nu med skolan och sjukdommar och handbollen så det går inte alltid att blogga varje dag. Jag kan säga er på måndagar kan jag inte blogga någon gång, men det kan hända ibland. Jag går i skolan 09.00-16.00 därefter åker jag hem och gör läxor, sen åker jag på träning klockan 19.00-21.00.
FULLT UPP!
Men nu ska jag njuta av mina underbara läxor och imorgon ska jag tillbaka till skolan eftersom jag är frisk :)
Skönt!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback