Dags att skärpa sig?

MEN JAAAA!
Nu får jag ta och skärpa mig, har inte bloggat på år.
Idag har jag inte gjort ett skit, kollat på tv, spelat Bike Race (hehhehe, besatt!) och tagit reda på att min dator nästan är sönder.
1. Igår kväll (när det var kååååålsvart ute) så kollade jag på ett videoklipp med en kille som dansade och sen tänkte ju jag inte på att jag hade högsta volym på datorn och såklart kommer en såndär gubbjävel upp på skärmen och skrämmer skiten ur mig, då det är högsta volym som sagt, och alla sover och jag skriker så jag ramlar ur sängen (smart där, jag vet).
2. Efter det var jag skiträdd, och somnade.
3. I morse vaknade jag och skulle sätta i hörlurar i datorn, för jag skulle lyssna på musik. Då hörde man typ ingenting utan bara melodin och det lät som att sladden inte typ satt i. Typ att det var något som var glapp.
Jag tog ur hörlurarna och funkade det som vanligt. Vi provade 38 stycken hörlurar,och ingen funkade.
4. MIN DATOR ÄR PAAAAAJ! :(((((((

Aja, nu är det ju lov och jag kanske hittar på någe kul. På torsdag kanske jag och Angelika sussar hos Jelena, vem vet?
Vill shoppa nån dag också! Hur ska jag hinna allt, hahahhaha?
Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback