Blä på rubriker, hah

Hejsan
Hittills har dagen varit ganska grym faktiskt.
Jag vaknade typ kl 9, sen låg jag typ med mobilen till kl 11 haha, sen gick jag upp och åt och fixa mig. Ungefär 13.30 åkte pappa och jag till Tuna park för att köpa en jacka. Fick med mig en jacka, en tröja och en halsduk:)
Senare ikväll ska vi till Renée och äta middag och kolla på melodifestivalen haha,
Nu ska jag typ bara ta det lugnt,
Det blev ingen träning imorse heller, börjar bli sjuk men jag har match imorgon som jag måste spela..
Ska bli kul men ganska jobbigt när man är förkyld.
Jaja hejdå:)
Bild på det Jag fick med mig hem från Tuna
Jacka-lindex,599kr
Tröja-cubus,148kr
Halsduk-cubus,29kr
Haha bilderna är ju inte världens bästa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback