Västerås, Tuna & Divid Lindgren

Sitter i bilen utanför en mataffär..
Var nyss i Tuna och där var David Lindgren. Han uppträdde och lite så.
Idag hade vi match, och vi förlora men vi gav aldrig upp.
Vi hade kul och spelade ändå rätt bra. Vi mötte VästeråsIrsta 98.
Hatar ribbor, stålpar & svartsvart-ribbstålpar. Tror jag satt fyra bollar på svartsvart. Usch, blir så frustrerad.
Men bakåt var det nog min bästa match hittills. Kändes ändå bra.
Haha, deras omklädningsrum i Västerås är lite roliga. Det är två omklädningsrum men man delar dusch. Så man ser igenom till det andra omklädningsrummet, om ni fattar.
Och när jag och en till skulle duscha och jag bara stod i matchtröja, så kom det killar in i det andra omklädningsrummet. Och jag hade stod precis vid hålet så de såg mig. Haha, och det slutade med att vi inte duschade eftersom det var ju killar. Asså gud va pinsamt!
Ha en bra dag och btw, har två matcher imorgon med.
Sen börjar skolan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback