Våra bloggar.

Nellies; http://nelliejahncke.devote.se
Min; http://moasylvan.blogg.se
Jag skapade mig blogg igår, och jag ägnade mig 2 minuter åt att skapa den så jag har inte hunnit fixa header och så.
Och anledningen till att vi bloggar på varsin blogg är för det första att Nellie app aldrig funkande. Vad man en gjorde funkade inte. Det andra är att hon hör mer hemma på devote, det är enkelt att göra allt och hon förstår allt och så. Själv hör jag mer hemma på blogg.se än devote. Jag hatar devote av mitt hela bultande hjärta, för att jag tycker allt blir så konstigt osv. Jag gillar svåra saker, så devote ligger inte direkt högst upp på listan.
Aja, tack så sjukt mycket att ni tagit er tid att läsa våran blogg. Vi kommer ha kvar den här bloggen för att nån gång kanske vi börjar blogga här istället. Hoppas ni följer oss på våra egna bloggar nu i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback