TJA

Nu sitter jag i soffan och ska snart dra upp och duscha.
Fick hem några läxor igår av syrran, så jag tänkte göra dem lite senare. Idag fyller min farmor år, grattis till henne :)
Mår lite bättre nu, några dagar efter operationen.
Har fortfarande ont men det får jag leva med.
Imorgon åker vi till Alingsås för att spela cup. Vi är alltså lediga från skolan. Vet inte hur mycket jag kommer blogga i helgen och så, mitt nätverk på mobilen laggar så det lär det ju göra där nere också.
Jag får inte träna på ca 3 veckor så jag lär ju inte spela nu i helgen om nån trodde det. Tur att det inte bara är jag som är handikappad, Johanna som spelar i mitt och Nellies handbollslag har också opererats, hon opererade hennes finger och med tanke på det älskar jag henne eftersom jag inte vill vara handikappad ensam ;)
Aja, nu ska jag duscha och jag bjuder på världens snyggaste bild. Nejmen, jag ser förfärlig ut men ni har inte fått en bild på ett tag, så varsågoda och mobba inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback