HAHAHAHAHAHAHAHA!

Nu är det Moa igen som sitter bakom dataskärmen och försöker hitta på något att skriva.
Jag loggade in här och såg statistiken av besökare här.
Säger bara, WOW!
Igår fick vi 73 besökare på en nystartad blogg.
Och idag 39.
Vi får se hur det här går!
Ska iallafall gå upp och fixa mig för sängen, och sen lägga mig. Är sjukt trött efter två handbollspass (första körde vi fotboll på men aja), löpning 2 km och sen idrott på samma dag.
Känns som jag kommer sova gott iallafall!
Imorgon börjar dagen med ännu en lektion i idrott.
Har träningsvärk i hela kroppen och är allmänt frustrerad. Vet inte varför men alla har ju dåliga dagar ibland!
Nu drar jag mig upp och sover!
Ciaaao.
Bjuder på den charmiga bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback