Got your voice in my ears, can't belive you talk to me.

Hola.
Nu sitter jag här i min använda soffa som man sjunker ner i sjukt mycket. (Bra att antekna vaaa?)
Pluggar på spanska glosor till imorgon. Dom är ganska lätta faktist!
Nellie har ställt hundra frågor till mig hur man gör på blogg.se och så. Förut har hon bara bloggat på bloggplatsen.se så får väll stå ut med alla hennes frågor.
Ska fortsätta plugga och bloggar nog sen.
Vi har även träning ikväll så det kanske kommer upp ett litet inlägg då.
Det var meningen att det skulle komma upp ett foto i inlägget under, men vet inte riktigt vad som hände.
Btw, hade namnsdag igår och har det även idag. Två dagar i rad! Kul va? :)
Bjuder på två fin fina bilder på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback