För mycket..

Har inte haft tid eller ork att blogga. Och det finns inget måste med att blogga..
Så jag har helt enkelt inte bloggat!
Men igår vaknade jag klockan 8 och gick upp och gjorde mig iordning för match.
Motståndet var Hallstahammar. Vi vann med 13-32.
Efter det skyndade vi oss hem då Nellie hängde med. Sen drog vi oss vidare mot sporthallen då a-laget spelade. Helge var meeeeed efter skadan! <3
Men dom vann iallafall mot Aragon med 30-26, haha tycker lite synd om våran handbollskompis mamma som gissade att matchresultatet skulle bli 30-25 och om hon hade rätt skulle hon fått 2 biljetter till nästa hemma match! Fett synd!
Men nu sitter jag i soffan iallafall och ska göra min läxa..
Min kusin sov här i natt, men det gick inte som väntat. Hon åkte hem för ca 30 minuter sen. Hon blev sjuk inatt och har nog spytt ca 12 gånger. Lilla stackarn på 6 år. Idag fyller hennes låsas bror 16 år också..
Vi hade tänkt att åka dit med vet inte om det blir av.
Imorgon startar en ny vecka med nya händelser.
Fick också 46 stycken blåmärken + en skadad arm av Fuxe igår.
Han är inte särskilt populär av mig just nu..
Fyfan, han ska få!!!
Jaja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback