Random

Okej, jag försöker och försöker att blogga. Men jag kan säga att det inte är det lättaste. Just nu är klockan 23.10 här eftersom vi är 6 timmar före. Jag ligger och kollar på tv med syrran.
Det finns så sjukt snygga killar som är här på semester!
Jag saknar Nellie något sjukt mycket!
Känns som jag aldrig kommer få träffa henne igen. Men som tur är kommer jag göra det!
När jag träffar henne första gången när jag kommit hem kommer jag nog börja gråta. När jag sa hejdå till henne gjorde jag nästan det, och det skulle inte förvåna mig om jag börjar gråta igen.
JAG VILL OCKSÅ GÅ I SKOLAN, TÄNK VAD KUL ATT SLIPPA LEKTIONER OCH SITTA OCH CHILLA!
Frukosten här smakar som den gjort när jag varit här förut, alltså GOD. Den smakar bättre än vad man kan tänka sig!
Jaja, nu blev detta ett långt inlägg men vem bryr sig?
Ciaaaaao!



Vi bor där längst ner! :)


Jag för någon timma sedan c;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback