Locked out of heaven

Dagen har varit skit, onödigt med skola ju? Enligt mig så vore det mycket bättre att få chilla och sova dagarna ut.
Men ja, ingen lyssnar ju på min lilla åsikt så det är väll bättre att bara stänga munnen.
Idag började vi dagen med idrottsprov på allemansrätten och karttecken, i och för sig gick det ganska bra.
Sedan rullade dagen på och med prov och annat. Spanska lektionen var ganska kul då vi typ bara spelar spel dom sista lektionerna.
Imorgon börjar dagen i badhuset då vi har uppsimning för våran lärare. Vi ska visa att vi kan simma 200 meter. 150 bröstsimm och 50 meter ryggsimm.
Själv tycker jag det är en lätt uppgift eftersom jag simmar 1 km varje sommar flera gånger, och nej jag skryter inte. Vi har sommarträning på handbollen och istället för att springa ute (vilket jag tycker är tråååk) så simmar man bara lite.. En enkel ersättning istället för springning.
Vi skulle egentligen vara i badhuset 9.00-12.00 men är lite sur på en kvinna som bestämmer fett mycket i skolan fast hon är stödningsgrejen. Hon sa idag innan vi slutade att vi skulle börja klockan 9.00 och att vi skulle simma upp klockan 10.00 och efter det dra till skolan. Dumma henne!
Jaja, ett ganska tråkigt inlägg men vad ska jag skriva?

Btw, det är exakt två dar kvar tills jag sitter på Arlanda och väntar på att  få gå på planet. Snart ligger jag på stranden och steker som en gangstar ♣
Här är Nellies rumpa →ω← Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback